Samowola, niekompetencja, nadużycie czy przekroczenie uprawnień? A może wszystko naraz?
Jak nazwać działania organów spółdzielni mających zabezpieczać potrzeby jej mieszkańców, tymczasem wbrew obowiązującym w spółdzielni przepisom i oczekiwaniom mieszkańców, bez konsultacji chociażby z Komitetami Domowymi, samowolnie łamiąc przynajmniej § 25 obowiązującego w spółdzielni Regulaminu Udzielania Zamówień, decydują się na realizację bez przetargu, inwestycji wartej 290.000,- zł?
Należy zauważyć, że inwestycja tzw. „częściowego zamknięcia osiedla” realizowana wbrew woli mieszkańców, finansowana jest podobno ze środków wspólnych przeznaczonych na eksploatację, dotyczy jednak tylko części, nie wszystkich budynków osiedla. Co istotne mieszkańcy budynków, których dotyczy, również są jej przeciwni. Piszę podobno, gdyż tylko tyle przekazano nam w tej sprawie na zebraniu z mieszkańcami. W obszernej prezentacji dot. tego projektu przygotowanej przez Administrację Osiedla, nie znalazła się natomiast żadna wzmianka na ten temat.
Cały tekst Regulaminu Udzielania Zamówień w SM „Mokotów” pod adresem https://osiedledomaniewska.waw.pl/wp-content/uploads/2016/09/Regulamin_udzielania_zamowien.pdf